Як поліпшити UX вашого сайту в 2019 році

Як поліпшити UX вашого сайту в 2019 році

Зараз нікого не здивувати просто красивим сайтом, всім потрібен приголомшливий дизайн і чудовий UX. Плавна навігація по сайту – це must have для будь-якого сучасного сайту.

Створення висококласного вебсайту з винятковим UX дозволить вам відчувати себе впевнено в умовах зростаючої конкуренції. Якщо користувачі на вашому сайті плавно, блок за блоком, переглядають сторінки, послідовно пересуваються по розділах, він безумовно має сильний UX.

Щоб зрозуміти, які у вашого сайту слабкі місця, задайте собі кілька питань:
Чи відразу зрозуміло, чим займається компанія і що пропонує відвідувачам?
Чи легко знайти потрібну інформацію?
Які почуття викликає навігація?
Чи є можливість зв’язатися з вами і замовити заявлений продукт / послугу?

Поліпшити UX вебсайту зовсім неважко, якщо чітко розуміти мету і вивчити поведінку користувачів. І, повірте нам, іноді невеликі зміни в UX впливають на увагу користувачів і коефіцієнт конверсії.
Ділимося з вами хитрощами, які ви можете використовувати для поліпшення UX вашого сайту:

Мобільна версія сайту
Зараз ніхто не хоче залежати від комп’ютера, особливо це стосується покоління мілленіалів. Якщо ваш бізнес-сайт має тільки десктопну версію, ви втрачаєте критичну масу цільових клієнтів, які звикли всі справи вирішувати за допомогою смартфона. Згідно з дослідженням Google, 72% користувачів надають перевагу мобільній версії сайту , і більше 60% користувачів користується мобільним інтернетом.

Не використовуйте слайдери
Виявляється, всього 1% користувачів взаємодіє зі слайдерами, використаними на сторінці. А навіщо вам блок на сайті, якщо він не приносить ніякої користі? (UK Web Host Review).

Контактна інформація
64% користувачів хочуть бачити на головній сторінці контакти компанії, а 44% покинуть сайт, якщо не знайдуть на сайті адресу і телефон (Blue Corona).

Кількість веб-сторінок
Зручність і ефективність перегляду – це те, за що користувачі скажуть вам «спасибі». Якщо на вашому сайті складно орієнтуватися в послугах, вважайте, що він не потрібен. Щоб спростити життя користувачам і збільшити охоплення аудиторії, скоротіть кількість сторінок. Це найкращий і простий спосіб поліпшити UX сайту.

Час завантаження сторінки
Багато сайтів грішать повільною швидкістю, що в сучасному світі просто неприпустимо. Тривале завантаження завжди засмучує відвідувачів, і вони йдуть, розчарувавшись. Оптимальна швидкість – це найголовніше завдання при розробці будь-якого вебсайту.

Пам’ятайте, що чим краще швидкість завантаження сторінки, тим краще індексація, ранжування і, як наслідок, конверсія. Збільшивши швидкість завантаження, ви уникнете втрати 7% потенційних конверсій (Infront.com).

Вільний простір
Порожній простір – це завжди гарна ідея. Головне – дотримуватися балансу між довжиною контенту і пустотами. Такий дизайн не перевантажений зайвим, виглядає ультрасучасно, дозволяє сконцентруватися на головному і, що важливо, легко будувати призначений для користувача маршрут.

Безпека сайту
Наявність сертифіката безпеки – відмінний спосіб завоювати довіру своїх клієнтів. Коли користувачі відчувають себе в безпеці на вашому сайті, вони сміливо обмінюються інформацією, збільшуючи кількість відвідувань, потенційних клієнтів і конверсій.

Уникайте 404 помилки
Навряд чи це є вашою метою, але, якщо раптом вам потрібно, щоб відвідувачі тікали з вашого сайту, перенаправьте їх на сторінку з помилкою 404. Більшість користувачів йде, коли бачать сторінку з помилкою 404 замість працюючого веб-сайту і 88% з них не повертаються. Нехай Ваш технічний фахівець моніторить роботу сайту і оперативно виправляє помилки. Так ви зможете уникнути відтоку відвідувачів і зберегти репутацію.

Виразні заголовки
Чим більш цікавим буде заголовок, тим більша ймовірність, що ваш контент прочитають. Орієнтуйтеся на те, що потрібно вашим клієнтам, а не вам самим. Вивчайте вашу аудиторію і пропонуйте їй те, що вона шукає. Не забувайте включати ключові слова, щоб ваша цільова аудиторія могла вас знайти. Крім того, використання великих заголовків – це один із способів додати мінімалістичному дизайну трохи сміливості. Це незвично і завжди чіпляє увагу.

Яскраві заклики до дії
СТА (заклики до дії) оживлюють будь-який вебсайт. Коли CTA надано після опису пропозиції, відразу зрозуміло, що вебсторінка готова надавати клієнтам позначену послугу. Заклики до дії додають сторінці унікального користувацького досвіду. Для кращого UX потрібно помістити кнопку заклику після опису пропозиції, щоб відвідувачі могли легко побачити її і прийняти рішення, ознайомившись з усією інформацією на сторінці.

Колір – це важливо
Використані при розробці сайту кольори мають велике значення, коли справа доходить до залучення уваги клієнтів. Сайт повинен відповідати фірмовому стилю компанії і з перших секунд асоціюватися з вашим брендом. Фірмовий стиль, привабливий дизайн і якісний контент – ось три кити, на яких тримається сайт, на який хочеться повертатися.

Використовуйте списки
77% користувачів прочитають текст, якщо він поданий у вигляді списку. Тому якщо у вас великий масив інформації, є сенс подавати його зручним списком. (UK Web Host Review).

Плавний послідовний дизайн
Дизайн сайту повинен мати чітку логічну структуру. Дуже важливо, щоб всі елементи були об’єднані єдиною ідеєю, забезпечуючи плавність подачі контенту. Тут все має значення, починаючи з розміру заголовка, вибору шрифту, кольорової палітри, і закінчуючи стилем і кольором кнопок, інтервалами, елементами дизайну, стилем ілюстрацій, вибором фотографій. Все це разом має становити цілісну гармонійну картину. Узгодженість і послідовність всіх елементів дозволить плавно перемикати користувачів з одного елемента дизайну на інший і створювати ефективний маршрут користувача.

Проводьте регулярний аудит сайту
Для того, щоб вебсайт приносив вам максимум користі, необхідно періодично проводити його перевірку. Для цього існує безліч різних програм і дозволів для браузера. В ідеалі регулярні аудиторські перевірки повинні включати вивчення UX і SEO-оптимізацію. Такий комплексний аудит дозволить врахувати всі недоліки і зробити сайт повністю зручним для користувача.

Мінімалізм
Плавний, чистий дизайн, який легко зчитується. Ось чого хочуть сьогоднішні користувачі. Відео, анімація, моушн-дизайн та інші трендові фішки можуть бути відмінним доповненням, якщо не виходити за рамки і не перестаратися. Мінімалістичний дизайн також позитивно відіб’ється на швидкості завантаження вашої сторінки. А, як ви знаєте, швидкість є однією з найважливіших тенденцій зараз і рухається вперед.

Заключна примітка:
За останні роки показник відмов істотно виріс, і все це через поганий досвід користувача. Пам’ятайте, якщо ви уявляєте свій бізнес в мережі, ви повинні задовольнити потреби ваших клієнтів всіма можливими способами. Якщо ви хочете, щоб ваші відвідувачі зберігали вірність вашому вебсайту, створіть для них винятковий UX, використовуючи одну або всі вищевказані тактики. Це кращий спосіб збільшити трафік і конверсію вашого сайту. Так собі і запишіть 🙂

Заповніть форму

і ми зв'яжемося з Вами,
щоб відповісти на всі питання