ТОП-8 критеріїв вибору студії для розробки сайту в 2019 році

ТОП-8 критеріїв вибору студії для розробки сайту в 2019 році

Від правильного вибору агентства для створення сайту на 90% залежать результати бізнесу. Ми зібрали ряд критеріїв, за якими можна зробити висновок про рівень компанії, що займається web-розробкою. Список бузується на відкритій статистиці, маркетингових дослідженнях фахівців PUSH-K Solutions, а також на опитуваннях, пройдених нашими клієнтами.

Якість сайту
Оцініть сайт студії візуально. Чи зручно шукати інформацію, заповнювати форми та переглядати контент? Наскільки інформативними є тексти, опубліковані на сторінках? Чи немає в статтях граматичних помилок? А головне — чи подобається вам його оформлення?
Можливо, у фахівців не вистачає часу на «упаковку» власного бренду через величезну кількості замовлень. Але навіть великий обсяг активних проектів — аж ніяк не виправдання. Адже через сильну завантаженість команди знижується якість її роботи, що відбивається на результаті кожного клієнта.
Якщо на перший погляд з сайтом все в порядку, «копніть» глибше. Проведіть невеликий аудит в сервісі a.pr-cy.ru. Оцініть якість оптимізації ресурсу і кількість помилок, подивіться відкриту статистику відвідуваності.
Додатково виконайте перевірку швидкості завантаження в Page Speed ​​Insights
Чим краще працює сайт підрядника, тим менше складнощів виникне з технічною частиною по вашому проекту. Наприклад, сайт на «самописному» коді змушує вас надалі працювати виключно з агентством-розробником. Якість оптимізації ресурсу студії багато в чому визначає компетентність її сеошників.


Портфоліо і кейси
Оцініть приклади робіт, які містить цей сайт. Їх не повинно бути багато, оптимальна кількість — 10-12. Перейдіть на кожен сайт і проведіть аналіз, аналогічний аудиту веб-ресурсу студії — оціните дизайн, юзабіліті і тексти, перевірте рівень внутрішньої оптимізації.
Оцінити рівень вебстудії можна по її останніх роботах.
Зверніть увагу на наявність виконаних проектів у вашій ніші або в схожих сферах. Бажано, щоб ваш тип бізнесу був близький фахівцям, до яких ви звертаєтеся.
Запитайте у менеджера кейси — докладні описи успішно завершених проектів з конкретними цифрами і скріншотами результатів. Відстежте три ключові критерії якості сайту в плані рентабельності:
Трафік (відвідуваність).
Конверсія в заявки (кількість заявок з сайту).
Конверсія в замовлення (обсяг продажів з сайту).
Іноді агентство не володіє детальною інформацією про результати через мінімальний зворотній зв’язок з боку клієнтів. Тим не менш, варто спробувати дізнатися якомога більше. Адже вам потрібен прибутковий сайт з високою відвідуваністю, а не просто красива картинка?


Позиція у видачі та в рейтингах
Перевірте рейтинг сайту в пошуковій і контекстній видачі. Проведіть моніторинг аналогічних компаній, визначивши конкурентів студії за допомогою SpyWords.
Позитивний момент — наявність компанії в офіційних рейтингах вебстудій, в тому числі, ІT-рейтингу України. Не забувайте про те, що неофіційні списки кращих агентств часто складаються самими ж «лідерами».


Відгуки та рекомендації
Навчіться відрізняти фіктивні відгуки від реальних. Перша ознака того, що коментар «підроблений» — відсутність контактних даних авторів. З’вяжіться з людиною безпосередньо в соціальній мережі або по телефону, задайте йому кілька запитань про результати співпраці зі студією.
Компанія, якій нема чого приховувати, завжди готова познайомити вас зі своїми клієнтами.

Кількість спеціалізацій
В ідеалі фахівці обраної вами вебстудії повинні працювати з різними системами управління, добре розумітися на SEO, надавати ряд супутніх послуг — від реєстрації домену до створення унікального контенту.
Якщо крім веброзробки компанія може запропонувати контекстну рекламу, SEO-копірайтинг або впровадження маркетингової стратегії в цілому, вас не кинуть на півдорозі, залишивши сайт без просування і підтримки. Комплексність студії має на увазі ряд додаткових вигод для клієнта, в першу чергу — економію часу. У майбутньому вам не доведеться шукати нових підрядників для вирішення вузькоспеціалізованих завдань.

Чіткий регламент роботи
Зворотній зв’язок, участь власника вебстудії, швидкість реакції і сувора звітність — все це не тільки визначає якість роботи, а й впливає на те, наскільки комфортним буде співпраця. Дізнайтеся, чи передбачена безкоштовна гаряча лінія, які способи спілкування доступні. В ідеалі у вас повинен бути проект-менеджер — сполучна ланка між замовником і спеціалістами різного профілю. Ви ж не хочете самостійно домовлятися з дизайнером о першій годині ночі, нагадуючи йому про термінові доповнення?

Договір і гарантії
Які зобов’язання бере на себе студія? Чи заявлені вони в офіційному договорі, чи підписані керівником?
В цілому існує три типи гарантій:
Якості: «Повернемо гроші, якщо вам не сподобається головна сторінка».
Термінів: «Створимо сайт під ключ за 2 місяці».
Результату: «Залучимо від 5 000 цільових відвідувачів нового сайту в місяць».
Іноді молоді агентства намагаються виділитися за рахунок гучних заяв і нічим не обгрунтованих обіцянок, наприклад: «Підвищимо ваші продажі в 3 рази за допомогою унікального лендінгу». Не ведіться на кричущі рекламні фрази. Затверджуйте гарантію, виражену в досяжному і — головне — аргументовано показнику.

Експертність і особистий бренд
На сайті вебстудії є блог? Прочитайте кілька статей та оцініть інформативність контенту. Знайдіть засновника компанії і старших фахівців в соціальних мережах або на YouTube. Знайомство з особистими брендами ключових осіб компанії дозволить побачити підхід фахівців до своєї роботи, дізнатися, які техніки вони використовують.
Ще один спосіб поділитися своїми знаннями в інтернеті — гостьові пости. Запитайте посилання на статті компанії в ЗМІ або тематичних інтернет-виданнях. Чим вище рівень блогу, де «засвітилася» назва студії або ім’я фахівця, тим більше значення має сам факт публікації.

Заполните форму

и мы свяжемся с Вами,
для уточнения даты и времени встречи.